67-70 Hoofdremcilinder Conversie, Trommel, Automaat
67-70 Hoofdremcilinder Conversie, Trommel, Automaat
Deze opstelling maakt gebruik van een nieuwe rembekrachtiger in Bendix-stijl met verhoogde gevoeligheid, een nieuwe tweekamerhoofdcilinder met grote capaciteit, een speciaal ontworpen montagebeugel om direct vastschroeven mogelijk te maken met behoud van de originele rempedaalconstructie en de speling van de schoktoren.
De duwstang is vooraf ingesteld, maar is verstelbaar om de pedaalhoogte omhoog of omlaag te verplaatsen.
De enige noodzakelijke aanpassing is het buigen van nieuwe leidingen van de hoofdcilinder naar het verdeelblok, C7ZZ-2B257, wat niet is opgenomen in de Power Brake Conversion.
Deze kit is eenvoudig te installeren. Dit is een zeer economische oplossing voor diegenen die op zoek zijn naar een verbeterd remsysteem in combinatie met de extra veiligheid van een tweekamerhoofdcilinder.
Opmerking: De Booster vereist een motorvacuümdruk van minimaal 15 pond bij stationair toerental voor maximaal remvermogen. Sommige hoogwaardige nokkenassen met hoge lift creëren mogelijk niet voldoende vacuüm. De vacuümdruk van de standaardmotor is 18 pond.
Deze opstelling maakt gebruik van een nieuwe rembekrachtiger in Bendix-stijl met verhoogde gevoeligheid, een nieuwe tweekamerhoofdcilinder met grote capaciteit, een speciaal ontworpen montagebeugel om direct vastschroeven mogelijk te maken met behoud van de originele rempedaalconstructie en de speling van de schoktoren.
De duwstang is vooraf ingesteld, maar is verstelbaar om de pedaalhoogte omhoog of omlaag te verplaatsen.
De enige noodzakelijke aanpassing is het buigen van nieuwe leidingen van de hoofdcilinder naar het verdeelblok, C7ZZ-2B257, wat niet is opgenomen in de Power Brake Conversion.
Deze kit is eenvoudig te installeren. Dit is een zeer economische oplossing voor diegenen die op zoek zijn naar een verbeterd remsysteem in combinatie met de extra veiligheid van een tweekamerhoofdcilinder.
Opmerking: De Booster vereist een motorvacuümdruk van minimaal 15 pond bij stationair toerental voor maximaal remvermogen. Sommige hoogwaardige nokkenassen met hoge lift creëren mogelijk niet voldoende vacuüm. De vacuümdruk van de standaardmotor is 18 pond.
Categorieën
-
Adams CC
- Ford USA Onderdelen
- Ford T 1909-1927
- Ford A 1928-1931
- Wiel en Naaf
- Reservewiel
- Rem Systeem
- Stuurinrichting
- Frame
- Aandrijflijn
- Uitlaat
- Wielophanging
- Motor
- Versnellingsbak
- Koppeling
- Koel Systeem
- El. Installatie
- Brandstof Systeem / Spruitstuk
- Spatbord -Scherm en Treeplank
- Motorkap
- Snelheidsmeter
- Ruitenwisser
- Spiegel
- Bumper
- Schokbreker
- Rubbers- Afdichtingen
- Deur en Zijraam
- Kofferbak - Dickey Seat
- Koffer - Bagagerek
- Plaatwerk
- Voorraam - Dak
- Binnenkant
- IJzerwaren / Montagemateriaal
- Boeken Model A
- Ford B (V8) 1932-1959
- Wiel en Naaf
- Rem Systeem
- Stuurinrichting
- Aandrijflijn
- Frame
- Uitlaatsysteem
- Wielophanging
- Motor
- Versnellingsbak
- Koel Systeem en Gril
- Brandstof Systeem
- El. Laad Systeem
- Instrumenten - Opnemers
- Start Systeem
- Licht- en Contact Schakelaar
- Ontsteking
- Verlichting en Claxon
- Bedrading
- Voorscherm - Motorkap
- Snelheidsmeter
- Ruitenwisser
- Spiegel
- Bumper
- Schokbreker
- Verwarming
- Rubbers - Afdichtingen
- Deur - Achterklep
- Overig
- Boeken Model B & V8
- Ford Mustang 1965-1973
- Binnenkant
- Brandstof
- Buitenkant
- Convertible Top
- Deuren
- Elektrisch / Verlichting
- Export Brace / Monte Carlo Bar
- Kentekenplaathouders
- Montagemateriaal
- Motor
- Plaatwerk
- Remmen
- Rubbers
- Ruitewisser
- Sloten en sleutels
- Stuur-Inrichting
- Transmissie & Aandrijving
- Verf
- Wielen
- Wielophanging
- Boeken en Stickers Mustang
- Ford 1974-2004
- Ford Mustang 2005-2014
- Ford Bronco and Truck 1957-1986
- Ford Falcon / Mercury Comet 1960-1970
- Ford Big Car 1951-1979
- Mercury Cougar
- Persoonlijke Accessoires
- Gebruikte Onderdelen
- General Motors
- Chevrolet
- Chevrolet Pick UP
- Chevrolet Chevelle
- Chevrolet Camaro
- Chevrolet El Camino
- Chevrolet Impala
- Chevrolet Nova
- Chevrolet Bel Air
- Chevrolet Monte Carlo
- Pontiac
- Oldsmobile
- Onderhoud / Ontsteking
- Chevrolet
- Retro Audio
- Retro Audio Radio's
- Classic Retro Radio
- Wonderbar (49-62 GM)
- Apache (54-59 Chevy PU)
- Monterey (60's Ford & Mercury)
- Redondo RS (60's & 70's Mopar, Ford, VW)
- Redondo RT (67-70 Mopar)
- Daytona (60's en 70's Pontiac & Chevrolet)
- Denver (60's & 70's GM & Mopar)
- Huntington (61-66 F-Series & 68-77 Bronco)
- Detroit (64-66 Ford)
- Dallas (85-86 Mustang / Ford F-Series / Bronco)
- Santa Cruz (88-94 GM-Truck)
- Newport 1.5"DIN (80's-00's Ford, GM, Mopar)
- New York Radio's
- Europa (60's & 70's Euro-Cars)
- Grand Prix (80's Euro-Cars)
- Radio Accessoires
- Vintage Overlay
- Retro Audio Speakers / Versterkers
- Retro Audio Antennes
- Retro Audio Radio's
- Veiligheidsgordels
- Olien en Additieven
- Schoonmaak
- Slangen/Leidingen
- Werkplaats
- Bescherming
- Rubbers & Universele Onderdelen
- 0100 Rubber Algemeen
- 0200 Rubber Diverse
- 0300 Rubber Klemprofiel
- 0400 Raamrubber en pees
- 0500 Rubber Raamloop
- 0600 Rubber Spons
- 0700 Rubber T
- 0800 Rubber Zelfklevende Spons
- 0900 Afwerkbies
- 1000 Canvasband
- 1100 Langsafdichting
- 1200 Bekleding
- 1300 Spatbordbies
- Aluminium Profielen
- Bougies / Kabel
- Deurvangers
- Divers
- Diversen Europese Auto
- Elektrisch Divers
- Elektrisch Draad
- Hang en Sluitwerk
- Lampen
- Montage Materiaal
- Ruitenwisser
- Spiegels
- Zekeringen
- V-Snaar
- Ontstekingdelen Diverse Merken
- Specials / Uitverkoop
- Ford USA Onderdelen